MARKETING
Ahhoz, hogy a zsúfolt piaci versenyben kitűnjön, célközönsége számára vonzóvá kell tennie vállalkozását. Ehhez kapcsolatokat kell kialakítani potenciális ügyfeleihez, és magával ragadó, bizalmat építő tartalmakat kell megosztania, melyek tükrözik márkájának egyediséget.
Egy saját weboldal és a közösségi média (Facebook, Instagram, YouTube) csatornái tökéletes felületet nyújtanak, célzott tartalmakkal.
A jól célzott marketingstratégia, folyamatos jelenlétben és egységben gondolkodik. Magába foglalja a közösségi média csatornáira (Facebook, Instagram, YouTube) való folyamatos posztolást, a weboldal tartalmának (blogbejegyzések, szolgáltatások bemutatása) előállítását, és a kapcsolódó e-mail marketingek, hirdetések kezelését.
A marketing felhívja fogyasztóinak figyelmét vállalkozására, cselekvésre ösztönzi őket, ezáltal az egyik legerősebb eszköz vállalkozásának sikeréhez és növekedéséhez.